Fraktalternativer

MyPack Collect

Sendingen blir levert til mottakers nærmeste utleveringssted basert på postnummer. Kunde kan velge blant de 3 nærmeste utleveringsstedene basert på valgt postnummer. Mottaker varsles om at sendingen er ankommet via SMS, e-post eller hentemelding i postkassen. Transporttid er normalt 1-4 virkedager, avhengig av strekning. Fast fraktbeløp 99,- Gratis frakt på bestillinger over 1999,- Sendingen kan spores ved hjelp av sporingsnummeret.

Hentes – lager i Oslo

Bestillingen pakkes og klargjøres for henting på hverdager mellom klokken 10:00 og 18:00. Bestillinger som ønskes hentet ved vårt lager i Oslo vil ordre normalt være henteklar innen 3 timer. Ekspedering av denne type ordre er avhengig av lagerstatus på bestilte varer. Mottaker varsles om at bestillingen er klar til henting via SMS og/eller e-post.

Postnord bedriftspakke

Pakken kan spores og utleveres på døren mellom kl. 08:00-16:00. Kun bedrifter kan velge denne fraktmetoden.

Fraktkostnader

Hvis din ordre overstiger 1999,-kroner spanderer vi frakten. Ordre under kr. 2000,- betaler du kun kr. 99,- uansett hva du bestiller.

Betaling

Det er viktig for oss at du føler deg trygg når du handler hos oss. Vi bruker kun betalingsmåter som sikrer deg god trygghet ved å handle på nett.

Faktura

Hvis du velger faktura så får du fakturaen din tilsendt på e-post. Fakturaen er utstedt av vår samarbeidspartner Klarna.

Visa/MasterCard

For å handle i nettbutikken kan du benytte bank-/kredittkort (VISA eller MasterCard). Ved registrering av kortet trenger du det 16-sifrede kortnummeret (uten mellomrom), utløpsdato og verifiseringskoden. Verifiseringskoden finner du i underskriftsfeltet på kortet ditt. Her står det 7 siffer; det er kun de siste 3 som skal tastes inn. Du ser hvordan denne leses av her.

De fleste banker krever også at du legitimerer deg med BankID eller gjennom Verified by Visa-løsningen.

Rabattkoder

Hvis du har mottatt en rabattkode fra oss, legges denne inn i handlekurven i feltet «Rabattkupong». Ved deretter å trykke på «Bruk rabattkoden», blir rabattkoden registrert og prisen endres automatisk.

Dersom du er mottaker av vårt nyhetsbrev, vil du fra tid til annen motta rabattkoder fra oss. Du kan melde deg på nyhetsbrevet vårt nederst på denne siden.

Postoppkrav

Vi tar imot bestillinger per postoppkrav, telefon eller e-post. En avgift vill tilkomma på 99 kr.

Faktura for bedrifter og offentlige instanser

Bedrifter og offentlige institusjoner har mulighet til å handle på kreditt hos oss. For å få tilgang til denne tjenesten, må det opprettes en kundekonto for virksomheten. Det gjøres på denne siden. Organisasjonsnummer må oppgis.

Etter at organisasjonen er registrert, vil det foretas en kredittsjekk fra vår side. Dersom denne blir godkjent, vil det sendes en bekreftelse fra oss og betaling med bedriftsfaktura vil bli gjort tilgjengelig.

Vipps Hurtigkasse

Kunder som velger Vipps Hurtigkasse blir overført til Vipps-appen, hvor du velger fraktalternativ og bekrefter betaling. Kunden behøver altså ikke å legge inn kortinformasjon, og kjøpet er gjort på kun tre enkle klikk. Adresse og navn hentes via Vipps, slik at kunden ikke trenger å bruke tid på å legge inn dette selv.

Betalingen skjer da naturligvis også gjennom Vipps. Hurtigkasse kan brukes både når man handler på nett og mobil.

Momsfritak

Hvis du er fast bosatt utenfor Norden (midlertidig bosatt / tjenestegjøring etc. er ikke tilstrekkelig), men har handlet varer hos oss, kan du få refundert merverdiavgiften ved påfølgende utførsel (innen 30 dager) til ditt hjemland. For å kunne gjøre dette må punktene nedenfor være oppfylt.

1. Skjema RD-0032 må fylles ut i sin helhet med den faste utenlandske bostedsadressen (utenfor Norden). Skjemaet kan lastes ned her.

2. Skjema sendes til: Nordic Products AS, Østre Aker vei 205, 0975 Oslo

Hvorfor godkjennes ikke kjøpet mitt?

Dersom kjøpet ikke godkjennes i kassen kan det hende at vår samarbeidspartner Klarna avviser kjøpet. Siden din informasjon er beskyttet via Klarna må du kontakte dem for å finne ut hvorfor kjøpet ikke går gjennom.

Inkluderer allé prisene på nettsiden norsk MVA?

Ja, alle prisene inkluderer 25% merverdiavgift. Vi forbeholder oss retten til å endre prisene på nettstedet uten forvarsel.

Hvor lang er leveringstiden?

Hvis du bestiller på ukedager før 12.00, sendes varene vanligvis samme dagen. Du kan forvente å motta forsendelsen innen 1-4 arbeidsdager. Bestillinger gjort over helgen eller på helligdager blir sendt neste arbeidsdag, og levert 1-4 arbeidsdager deretter.

Normalt tar forsendelsetiden i stort sett 1-4 dager, men til tider kan det bli forsinkelser hos vår transportør. Vi kan ikke garantere at du har varene en spesiell dag.

Finn din pakke gjennom at søke på ditt sporingsnummer på postnord.no

Hvordan returnerer jeg eller bytte jeg en vare?

Ønsker du å bytte til en annen produkt, eller har du rett og slett bestilt for mange?

Du vil motta et returnummer etter at du har fylt ut skjemaet under.

Fyll ut dette skjemaet.

Hva gjør jeg hvis jeg har fått feil vare?

Har du fått en feil vare sendt til deg?

Kontakte vår kundeservice på kundeservice@nordic-led.no. Vi vil kontakte deg innen 24 timer på virkedager. Du kan også ringe oss på 22 68 00 88.

Har du mottat en vare som er defekt eller skadet?

Les mer her Retur / Reklamasjon.

Hvor fort får jeg tilbake beløpet for mine returnerte varer?

Når varene er sendt i retur til oss, får kundene normalt tilbakebetalt beløpet innen 14 dager.

Går det lengre tid enn dette er du velkommen til å sende oss en epost, så skal vi finne ut av forsinkelsen. Send epost til kundeservice@nordic-led.no

Er bestillingen min behandlet?

Til tider kan det være hektisk på vårt lager og vi får ikke alltid gitt beskjed om at ordren er behandlet, men vi behandler alle ordre så fort de kommer inn, og bestiller inn nødvendige varer som vi eventuelt mangler for å sende din ordre.

Når varene er sendt får du en epost fra vårt ordrekontor.

Hvorfor har jeg ikke fått ordrebekreftelse?

Pass alltid på å sjekke at e-postadressen er riktig, dette er den vanligste årsaken til at eposten ikke kommer frem.

Kontroller om e-posten er blitt luket ut av spam-filteret ditt. Det skjer ofte at våre utsendte ordrebekreftelser snappes opp av disse filtrene i og med at filtrene kan se at e-posten er sendt ut automatisk av en hjemmeside og derfor feilaktig oppfatter den som spam.

Hvis dette ikke hjelper deg så ta kontakt med kundeservice@nordic-led.no.

Kan jeg tilføre varer på min ordre?

Når ordren er godkjent kan vi ikke legge til varer, dette for at du godkjenner et beløp som skal trekkes fra din konto eller på din faktura.

Det du kan gjøre er at du legger inn en ny ordre og velger sendes sammen med ordre, f.ex.“12345″. For å være sikker på at dette blir registrert, send en kopi av ordrebekreftelsen din og skriv sendes sammen med vår andre ordre.

Send epost til kundeservice@nordic-led.no

Når vil jeg motta restordren min?

Du vil bli kontinuerlig oppdatert via e-post om forventet leveringstid på produkter som er i restordre. På produktsiden kan du se når produktet er forventet på lager.

Så snart varen din har kommet på lager, vil den bli sendt til deg – vi betaler selvfølgelig fraktomkostningene for en evt. dellevering. Hvis du ønsker å annullere eller endre bestillingen, ber vi deg om å kontakte kundeservice@nordic-led.no

Hva om produktet er utgått?

Har du kjøpt en vare som ikke lenger finnes i vår nettbutikk? Send oss en e-post så tar vi frem varen for deg, men vi kan dessverre ikke garantere leveringstid på slike varer.

Vi kan også tilby deg som kunde en annen motsvarende vare sånn at du som kunde likevel blir fornøyd.

Send epost til kundeservice@nordic-led.no eller ring oss på 22 68 00 88.

Kan dere spesialbestille en lampe dere ikke har i deres sortiment?

Ja, ta kontakt på e-post, send oss info på: antall, type og så mye info som mulig så tar vi frem produktet du ønsker.

Send epost til kundeservice@nordic-led.no eller ring oss på 22 68 00 88.

Har dere en butikk jeg kan besøke?

Ja, vi tilbyr mulighet for at hente/kjøpe varer direkte fra våres butikk på Østre Aker vei 205, Oslo. Har du bil, kan du bruke kundeparkering utenfor huset.

Våre åpningstider er:

Mandag-Fredag: 08:00-18:00
Lørdag-Søndag: Stengt.

Hvor befinner vi oss?

KUNDESENTER

Nøl ikke med å kontakte vårt kundesenter om du føler deg usikker eller har andre spørsmål til oss.