Fraktalternativer

Vi bruker Postnord som transportør.

  1. Handlekurvstørrelse til 2499 kr: Fraktpris 99 kr
  2. Handlekurvstørrelse 2500 kr og over: Fraktpris 0 kr

Hvem leverer forsendelsen min?

Postnord.

Hvor lang er leveringstiden?

Om du bestiller på ukedager før 16.30, sendes varene vanligvis samme dagen. Du kan forvente å motta forsendelsen innen 1-3 arbeidsdager.
Bestillinger gjort over helgen eller på helligdager blir sendt neste arbeidsdag, og levert 1-3 arbeidsdager deretter.

Hva om bestillingen min er forsinket?

Normalt tar forsendelsetiden i stort sett 1-3 dager, men til tider kan det bli forsinkelser hos vår transportør. Vi kan ikke garantere at du har varene en spesiell dag.
Finn din pakke gjennom at søke på ditt sporingsnummer på postnord.no

Hvordan returnerer jeg eller bytte jeg en vare?

Hvis du har en vare du ønsker å bytte til en annen, eller du rett og slett har bestilt for mange, kan du helt enkelt sende varene tilbake til vår adresse.

  • Denne sendes sammen med angrerett-skjema, fakturakopi og gjerne hvorfor varen blir byttet.
  • Vi dekker ikke frakt eller returfrakt.
  • Husk å pakke opp varene pent, slik at eskene er hele og pene hvis de skal returneres.

Har du ikke mottatt en ordrebekreftelse?

Pass alltid på å sjekke at e-postadressen er riktig, dette er den vanligste årsaken til at eposten ikke kommer frem.

Kontroller om e-posten er blitt luket ut av spam-filteret ditt. Det skjer ofte at våre utsendte ordrebekreftelser snappes opp av disse filtrene i og med at filtrene kan se at e-posten er sendt ut automatisk av en hjemmeside og derfor feilaktig oppfatter den som spam.

Hvis dette ikke hjelper deg så ta kontakt med vår kundesupport.

Er bestillingen min behandlet?

Til tider kan det være hektisk på vårt kontor og lager og vi får ikke alltid gitt beskjed om at ordren er behandlet, men vi behandler alle ordre så fort de kommer inn, og bestiller inn nødvendige varer som vi eventuelt mangler for å sende din ordre.

Når varene er sendt får du en epost fra vårt ordrekontor.

Kan jeg tilføre varer på min ordre?

Når ordren er godkjent kan vi ikke legge til varer, dette for at du godkjenner et beløp som skal trekkes fra din konto eller på din faktura.
Det du kan gjøre er at du legger inn en ny ordre og velger sendes sammen med ordre, f.ex.“12345″.
For å være sikker på at dette blir registrert, send en kopi av ordrebekreftelsen din og skriv sendes sammen med vår andre ordre.

Send epost til kundeservice@nordic-led.no

Når vil jeg motta restordren min?

Du vil bli kontinuerlig oppdatert via e-post om forventet leveringstid på produkter som er i restordre.
Så snart varen din har kommet på lager, vil den bli sendt til deg – vi betaler selvfølgelig fraktomkostningene for en evt. dellevering.
Hvis du ønsker å annullere eller endre bestillingen, ber vi deg om å kontakte kundeservice@nordic-led.no

Hvordan betaler jeg i nettbutikken?

Det er viktig for oss at du føler deg trygg når du handler hos oss. Vi bruker kun betalingsmåter som sikrer deg god trygghet ved å handle på nett.

I nettbutikken bruker vi «Klarna Checkout» som betalingssystem.

Klarna Checkout gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nett. Du identifiserer deg enkelt gjennom å svare på et par spørsmål, og du kan enkelt velge den betalingsmetoden som passer deg best.
Først bekrefter du ditt kjøp, deretter velger du hvordan du vil betale. Enten velger du Klarna faktura, Klarna Delbetaling, Kort eller du kan opprette en Konto hos Klarna.
Klarna er en av de største og sikreste måtene å betale på Internett med. Klarna er et datterselskap av Nordea. Les mer om det her.

Tilbyr dere andre betalingsmåter i tillegg til Klarna Checkout?

Hent i butikk

  • Betal med Klarna, eller i butikken når varene skal hentes.

Postoppkrav

  • Postoppkrav koster 49 kroner ekstra i tillegg til standard frakt. (99 kroner)

Direkte Bankoverføring

  • Tar du bankoverføring som alternativ, vil vi sende varene etter vi mottatt betaling inn på vår konto. Vanligvis er det dagen etter. Når vi har mottatt betalingen din, vil du motta en e-post som bekrefter at din bestilling er behandlet og gjort klart til sending.

Har dere en butikk jeg kan besøke?

Ja, vi tilbyr mulighet for at hente/kjøpe varer direkte fra våres butikk på Østre Aker vei 205.
Har du bil, kan du bruke kundeparkering utenfor huset.

Våre åpningstider er:

Mandag-Fredag: 08:00-18:00
Lørdag-Søndag: Stengt.

Inkluderer allé prisene på nettsiden norsk MVA?

Ja, alle prisene inkluderer 25% merverdiavgift. Vi forbeholder oss retten til å endre prisene på nettstedet uten forvarsel.

Kan dere spesialbestille en lampe dere ikke har i deres sortiment?

Ja, ta kontakt på e-post, send oss info på: antall, type og så mye info som mulig så tar vi frem produktet du søker.

Mailadresse: kundeservice@nordic-led.no
Du kan også ringe oss på 22 68 00 88

Hva gjør jeg hvis jeg har fått feil vare?

Har du fått en feil vare sendt til deg eller at produktet ikke er som forventet?
Kontakte vår kundeservice på kundeservice@nordic-led.no. Vi vil kontakte deg innen 24 timer på virkedager.
Hvis du mottar en vare som er defekt eller skadet, må du sende oss en epost med beskrivelse og bilde av skaden. Vi vil kontakte deg innen 24 timer på virkedager ang. retur eller kompensasjon.
Du kan også ringe oss på 22 68 00 88

Hvor fort får jeg tilbake beløpet for mine returnerte varer?

Når varene er sendt i retur til oss, får kundene normalt tilbakebetalt beløpet innen 14 dager.
Går det lengre tid enn dette er du velkommen til å sende oss en epost, så skal vi finne ut av forsinkelsen.
Send epost til kundeservice@nordic-led.no

Hva om produktet er utgått?

Har du kjøpt en vare som ikke lenger finnes i vår nettbutikk?
Send oss en e-post så tar vi frem varen for deg, men vi kan dessverre ikke garantere leveringstid på slike varer.
Vi kan også tilby deg som kunde en annen motsvarende vare sånn at du som kunde likevel blir fornøyd.
Send epost til kundeservice@nordic-led.no eller ring oss på 22 68 00 88

Kan jeg lenke til dere?

Ja, du er mer enn velkommen til å lenke til alle sidene på www.nordic-led.no