Husk å merke forsendelsen med navn, ordrenummer og returnummer.

Du vil motta et returnummer etter at du har fylt ut skjemaet.

Retur / Reklamasjonsskjema
Transportskader

Nordic LED sender varene med Postnord eller annen ekstern transportør.

Husk alltid å kontrollere varene nøye for skader ved mottagelse. Undersøk også grundig for eventuelle skjulte skader – det kan være skjulte skader selv om emballasjen ser hel ut. Skader skal fortrinnsvis registreres på fraktbrev eller lignende, og bekreftes av sjåfør. Send alltid bilder av skade og en enkel forklaring til kundeservice@nordic-led.no omgående når skade oppdages.

Husk at absolutt siste frist for å melde transportskader er 7 dager fra sendingsdato. Dette gjelder også for skjulte skader. Etter disse 7 dagene så vil dessverre reklamasjoner forbundet med transportskade bli avvist. Dette er regler som praktiseres av alle større transportører, og er iht. Lov om Vegfraktavtaler § 40, samt NSAB2000 § 29 (Nordisk Speditørforbunds alminnelige bestemmelser).

Reklamasjon

Oppdages det feil eller mangler ved et produkt, skal dette rapporteres til Nordic LED så snart som mulig og innen tidsfristene i våre salgs og leveringsbetingelser.

Retur

Angrerettloven gir deg rett til å angre kjøp gjort fra nettbutikken. Angreretten forutsetter at du senest innen 60 dager etter at du mottar leveransen, sender oss utfylt angrerettskjema som du mottok på e-post. Dette kan du sende per post eller til kundeservice@nordic-led.no. Kunden har rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet innen 60 dager om kjøpet heves. Det understrekes at spesialbestilte og/eller tilpassede varer ikke omfattes av angrerettloven.

Varer som er brukt og/eller montert vil bli a) belastet for eventuell verdireduksjon på varen eller b) nektet akseptert som returvare. Dersom varen er brukt på en slik måte at den ikke kan selges videre, vil du motta varen i retur og bli belastet hele beløpet for varen. Skal varer aksepteres returnert, skal de være fullverdige salgsvarer.

Du står selv ansvarlig for alle kostnader tilknyttet retursendingen og vil bli fakturert i etterkant for returfrakt, dersom du ikke har betalt dette ved sending. Du skal alltid hente ut din vare på utleveringsstedet før du sender varen i retur. Du vil bli fakturert for returkostnadene i etterkant dersom du lar være å hente ut sendingen.

VIKTIG!

Retur av varer sendes som pakke med SPORING. Dette er viktig siden kunde er ansvarlig for varen til den er mottatt av Nordic LED. Retur skal være avtalt på forhånd.

Kreditering av faktura/kort vil skje når varen er ankommet Nordic LED sitt lager, og de returnerte varer er kontrollert og akseptert. Det tar normalt 2-6 dager før pengene er tilbake på konto.

Retur sendes til:

NORDIC PRODUCTS AS
ØSTRE AKER VEI 205
0975 OSLO

NB! Husk å merke forsendelsen med navn, ordrenummer og returnummer.

Retur / Reklamasjonsskjema