Fraktkostnader
Gratis frakt ved kjøp over 2999 kr uansett vekt og størrelse (til privat). Lav frakt pris fra 59,- ved kjøp under 2999 kr.
Betaling
Det er viktig for oss at du føler deg trygg når du handler hos oss. Vi bruker kun betalingsmåter som sikrer deg god trygghet ved å handle på nett.
Vipps
Betal enkelt og raskt med Vipps. Du bekrefter kjøpet direkte i Vipps-appen, og betalingen gjennomføres umiddelbart.
Visa / Mastercard
Trygg kortbetaling med Visa eller Mastercard. Alle transaksjoner håndteres kryptert, og beløpet trekkes når bestillingen behandles.
Klarna
Betal med Klarna og velg den betalingsmåten som passer deg: betal nå, betal senere eller del opp kjøpet. Administrer kjøpene dine i Klarna-appen.
Walley Faktura
Få varen først og betal senere. Med Walley Faktura betaler du innen forfallsdatoen som følger med fakturaen. Du mottar faktura på e-post eller i Walley-appen.
Walley Delbetaling
Del opp betalingen i månedlige avdrag gjennom Walley. Du får full oversikt over kostnader og nedbetaling i Walley-appen eller i fakturaen du mottar.
Apple Pay
Med Apple Pay kan du betale raskt og trygt med iPhone, iPad eller Apple Watch. Bekreft kjøpet med Face ID, Touch ID eller kode, og betal direkte uten å skrive inn kortinformasjon.
Rabattkoder
Hvis du har mottatt en rabattkode fra oss, legges denne inn i handlekurven i feltet “Rabattkupong”. For å bruke rabattkoden legges den til i handlekurven eller kassen ved å trykke på “Bruk rabattkoden”, så blir rabattkoden registrert og prisen endres automatisk.
Dersom du er mottaker av vårt nyhetsbrev, vil du fra tid til annen motta rabattkoder fra oss. Du kan melde deg på nyhetsbrevet vårt nederst på denne siden.
Faktura for bedrifter og offentlige instanser
Bedrifter og offentlige institusjoner har mulighet til å handle på kreditt hos oss. For å få tilgang til denne tjenesten, må det opprettes en kundekonto for virksomheten. Det gjøres på denne siden. Organisasjonsnummer må oppgis.
Etter at organisasjonen er registrert, vil det foretas en kredittsjekk fra vår side. Dersom denne blir godkjent, vil det sendes en bekreftelse fra oss og betaling med bedriftsfaktura vil bli gjort tilgjengelig.
Momsfritak
Hvis du er fast bosatt utenfor Norden (midlertidig bosatt / tjenestegjøring etc. er ikke tilstrekkelig), men har handlet varer hos oss, kan du få refundert merverdiavgiften ved påfølgende utførsel (innen 30 dager) til ditt hjemland. For å kunne gjøre dette må punktene nedenfor være oppfylt.
1. Skjema RD-0032 må fylles ut i sin helhet med den faste utenlandske bostedsadressen (utenfor Norden). Skjemaet kan lastes ned her.
2. Skjema sendes til: Nordic Products AS, Ole Deviks Vei 16B, 0666 Oslo
Hvorfor godkjennes ikke kjøpet?
Dersom kjøpet ikke godkjennes i kassen kan det hende at vår samarbeidspartner Dintero avviser kjøpet. Siden din informasjon er beskyttet via Dintero må du kontakte dem for å finne ut hvorfor kjøpet ikke går gjennom.
Inkluderer alle prisene moms?
Ja, alle prisene inkluderer 25% merverdiavgift. Vi forbeholder oss retten til å endre prisene på nettstedet uten forvarsel.
Hvor lang er leveringstiden?
Hvis du bestiller på ukedager før 17.00, sendes varene vanligvis samme dagen. Du kan forvente å motta forsendelsen innen 1-4 arbeidsdager. Bestillinger gjort over helgen eller på helligdager blir sendt neste arbeidsdag, og levert 1-4 arbeidsdager deretter.
Normalt tar forsendelsetiden i stort sett 1-4 dager, men til tider kan det bli forsinkelser hos vår transportør. Vi kan ikke garantere at du har varene en spesiell dag.
Når ordren er sendt fra vårt lager så mottar du en epost med sporingslink.
Returnere eller bytte en vare?
Ønsker du å bytte til en annen produkt, eller har du rett og slett bestilt for mange?
Du vil motta et returnummer etter at du har fylt ut skjemaet under.
Jeg har fått feil vare
Har du fått en feil vare sendt til deg?
Kontakt vår kundeservice på [email protected] eller ta kontakt via vår chat på nettsiden. Vi vil kontakte deg innen 24 timer på virkedager. Du kan også ringe oss på 22 68 00 88.
Har du mottatt en vare som er defekt eller skadet?
Les mer her Retur / Reklamasjon.
Hvor fort får jeg tilbakebetalt?
Når varene er sendt i retur til oss, får kundene normalt tilbakebetalt beløpet innen 14 dager.
Går det lengre tid enn dette er du velkommen til å sende oss en epost, så skal vi finne ut av forsinkelsen. Send epost til [email protected]
Er bestillingen min behandlet?
Til tider kan det være hektisk på vårt lager og vi får ikke alltid gitt beskjed om at ordren er behandlet, men vi behandler alle ordre så fort de kommer inn, og bestiller inn nødvendige varer som vi eventuelt mangler for å sende din ordre.
Når varene er sendt får du en epost fra vårt ordrekontor.
Har du ikke fått ordrebekfreftelse?
Pass alltid på å sjekke at e-postadressen er riktig, dette er den vanligste årsaken til at eposten ikke kommer frem.
Kontroller om e-posten er blitt luket ut av spam-filteret ditt. Det skjer ofte at våre utsendte ordrebekreftelser snappes opp av disse filtrene i og med at filtrene kan se at e-posten er sendt ut automatisk av en hjemmeside og derfor feilaktig oppfatter den som spam.
Hvis dette ikke hjelper deg så ta kontakt med [email protected].
Kan jeg legge til varer på min ordre?
Når ordren er godkjent kan vi ikke legge til varer, dette for at du godkjenner et beløp som skal trekkes fra din konto eller på din faktura.
Det du kan gjøre er at du legger inn en ny ordre og velger sendes sammen med ordre, f.ex.“12345″. For å være sikker på at dette blir registrert, send en kopi av ordrebekreftelsen din og skriv sendes sammen med vår andre ordre.
Send epost til [email protected]
Når vil jeg motta restordren min?
Du vil bli kontinuerlig oppdatert via e-post om forventet leveringstid på produkter som er i restordre. På produktsiden kan du se når produktet er forventet på lager.
Så snart varen din har kommet på lager, vil den bli sendt til deg – vi betaler selvfølgelig fraktomkostningene for en evt. dellevering. Hvis du ønsker å annullere eller endre bestillingen, ber vi deg om å kontakte [email protected]
Hva om produktet er utgått?
Har du kjøpt en vare som ikke lenger finnes i vår nettbutikk? Send oss en e-post så tar vi frem varen for deg, men vi kan dessverre ikke garantere leveringstid på slike varer.
Vi kan også tilby deg som kunde en annen motsvarende vare sånn at du som kunde likevel blir fornøyd.
Send epost til [email protected] eller ring oss på 22 68 00 88.
Kan dere spesialbestille en lampe?
Ja, ta kontakt på e-post, send oss info på: antall, type og så mye info som mulig så tar vi frem produktet du ønsker.
Send epost til [email protected] eller ring oss på 22 68 00 88.
Baseus FastJoy Wi-Fi adapter m antenne 300mpbs
Baseus Super Energy Ultra Powerbank Starthjelp 3000A
Baseus Cafule 60W USB-C PD QC3.0 1m kabel Sort-Rød
Baseus Gravity Gravitasjonsbilholder for luftventil
Baseus Flash Series 2 USB-C, micro, Lightning 100W 1.2m Sort
Baseus Metal Age bilholder for telefon til CD-sporet i bilen
Audioadapter Joyroom SY-C01 Type-C til 3,5mm Sort
Baseus Papirfølelse skjermbeskytter for iPad Pro
Baseus Tips Utbyttbare spisser for Apple Pencil 2 stk
Baseus Cat 7 10Gb Ethernet RJ45-kabel 5m Nettverkskabel Sort